Zmeny v objednávke
Objednávky pre vás vybavujeme plne automatizovane. Vďaka tomu je zaistená maximálna možná rýchlosť ich prípravy, zabalenia a expedície. Z tohto dôvodu však už nie je možné v odoslanej objednávke nič meniť.
Pokiaľ ste teda napríklad na niečo zabudli, alebo potrebujete niečo zmeniť, nezostáva, než vytvoriť obvyklou cestou ďalšiu objednávku.
Jediná možnosť, ako zrušiť objednávku, je teda odstúpenie od zmluvy.
V prípade akýchkoľvek otázok nám zavolajte na +420 495 532 839, alebo napíšte e-mail na obchod@eros.sk.
Zmeny sú samozrejme možné, radi vám vyjdeme v ústrety.
Do vyexpedovania môžete meniť položky v objednávke, ich počet, dodaciu adresu i spôsob úhrady či dopravy, prípadne objednávku celú stornovať.
Registrovaní zákazníci môžu stav svojej objednávky sledovať v zákazníckom centre. Pre registráciu stačí v treťom kroku objednávky vyplniť okrem dodacích údajov tiež heslo.