Najčastejšie dotazy

Doprava

Ako môžem nechať poslať objednávku na inú adresu než moju? +

V priebehu objednania stačí zadať v kroku "Dodacie údaje", že je adresa doručenia iná, než platobná adresa a zadať ju. Dopravca automaticky doručí zásielku na vami zvolenú adresu. Ak by ste si nevedeli rady, kontaktujte nás.

Aké ponúkate možnosti dopravy?+

Chceme našim zákazníkom ponúknuť čo najväčší výber dopráv tak, aby bolo vyzdvihnutie či doručenie objednávky čo najkomfortnejšie. O všetkých možnostiach dopravy a doručeniach a ich cenách sa dozviete na stránke venovanej spôsobom doručenia.

Ako dlho budem čakať na svoju objednávku ?+

Chápeme, že čakanie nie je nikdy príjemné. My vás nenecháme čakať dlho. Ak ste objednali tovar skladom, na svoju novú erotickú pomôcku sa môžete tešiť zvyčajne už do 48 hodín. Objednávky prijaté do 12 hodín, (do 12-stej hodiny) odovzdávame doprave ešte v ten istý deň.

Tak neváhajte a vyberte si už teraz!

Reklamácia a vrátenie

Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?+

Na vrátenie nepoužitého tovaru nie je na Eros.sk nič zložitého. Nepoužitý tovar starostlivo zabaľte a pošlite nám ho späť. Viac o možnosti vrátenia tovaru sa dozviete na stránke o pravidlách pre vrátenie tovaru.

Akým spôsobom môžem tovar vyreklamovať?+

Reklamáciu možno vykonať veľmi ľahko. Chybný výrobok starostlivo zabaľte a pošlite nám ho späť. Pribalte reklamačný protokol s popisom závady. Všetko potrebné nájdete na stránke Informácie o reklamácii na Eros.sk.

Čo ak sa mi nepáči pomôcka, ktorú som si objednal / -a?+

To nás mrzí, ale niekedy sa to môže stať. Na Eros.sk nie je vrátenie nepoužitého tovaru nič zložitého. Vrátenie tovaru je u nás možné až do 30-tich dní od nákupu. Nepoužitý tovar starostlivo zabaľte a pošlite nám ho späť. Viac o možnosti vrátenia tovaru sa dozviete na stránke o pravidlách pre vrátenie tovaru.

Nemôžem nájsť faktúru za tovar. Môžem ho aj napriek tomu vrátiť?+

Áno, aj v tomto prípade vám dokážeme pomôcť. Kontaktujte nás telefonicky, alebo prostredníctvom emailu. Vašu objednávku dokážeme nájsť napr. Vďaka priezvisko, e-mailové adresy, popr. telefónnemu číslu. Neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.

Čo mám robiť, keď mi príde balíček poškodený?+

Chápeme, že je to nepríjemná situácia. Obzvlášť, ak vezmeme do úvahy, že ste sa tešili. Avšak NEPREVZATIE balíčka je v prípade jeho poškodenia naozaj najlepšie riešenie. Takže odpoveď znie:

Rozhodne poškodený balíček od dopravcu nepreberajte. Dopravca ho odvezie a bude s nami riešiť tzv. vratku. Až sa nám balík vráti, skontrolujeme či je tovar v poriadku. Prípadne poškodený tovar vymeníme za nový a objednávku vám odošleme znova.

Nákup a objednanie

Chcel by som si objednať telefonicky, je to možné?+

Áno, samozrejme. Celý postup objednania po telefóne zrýchlite, keď budete poznať objednávací kód vami vybraného produktu. Ten nám nadiktujete a my ho za vás vložíme do košíka a prejdeme postupne celú objednávku. Pre objednanie po telefóne zavolajte zdarma na 800 100 629.

Obrázok s vyznačemým katalogovým kódom.

Katalogový kód na kartě produktu

Nechcem platiť kartou na internete. Ako si môžem niečo objednať?+

Platiť kartou nie je nutné. Pridajte si tovar do košíka a bežte k pokladni. V momente, kedy budete vyzvaný k výberu spôsobu platby, vyberte akýkoľvek iný spôsob, ako je platba kartou online.

Informácie o aktuálne dostupných možnostiach platby za objednávku na našom e-shope nájdete na tejto stránke možnosti platby.

Hľadám konkrétny produkt a nedarí sa mi ho u vás nájsť. Rád by som vedel / -a, či a kedy ho bude možné ešte kúpiť.+

V tomto prípade nás kontaktujte [odkaz na kontakty]. Aj keď sa naše kolegyne pohybujú po sklade rýchlosťou blesku, mohlo sa stať že sme konkrétny tovar ešte nenaskladnili, alebo je na ceste od dodávateľa.

Každopádne nás kontaktujte. Vyberte si, či telefonicky na linke 800 100 629, e-mailom obchod@eros.sk, alebo prostredníctvom Facebooku. Necháme na vás, čo je pre vás príjemnejšie.

Objednával som už pred dlhšou dobou. Stále mi tovar neprišiel a neviem prečo.+

V tomto prípade nás kontaktujte. Určite zistíme, čo sa prihodilo a dostaneme k vám objednávku, čo najrýchlejšie to pôjde.

Mohlo sa stať niekoľko vecí. Nemusel vás zastihnúť dopravca, mohol zlyhať ľudský faktor pri informovaní o uložení zásielky zo strany dopravcu, alebo vás naša kolegyňa telefonicky nezastihla na telefóne s informáciou, že objednaný tovar nie je na sklade, príp. sa vyskytli ťažkosti pri platbe kartou.

Pripravte si číslo objednávky a buď nám zavolajte zdarma na +420 495 532 839, alebo nás kontaktujte e-mailom na obchod@eros.sk. Obratom vám pomôžeme.

Rád by som vedel / -a, aký je aktuálny stav mojej objednávky. Pomôžete mi?+

Samozrejme. Pripravte si, prosím, číslo objednávky, aby bolo vybavenie čo najrýchlejšie a kontaktujte nás na telefónnom čísle 800 100 629 alebo prostredníctvom e-mailu obchod@eros.sk.

Číslo objednávky nájdete v e-maile s predmetom "Potvrzení o přijetí objednávky č. [vaše číslo objednávky]", ktorý sme vám zaslali obratom po objednaní.

Zadal som email, ale nemôžem sa dostať cez objednávku+

Zvyčajne sa stáva, že chýba začiarknutie súhlasu so spracovaním osobných údajov (GDPR) a s obchodnými podmienkami. Skontrolujte, prosím, či je toto v poriadku. Políčko "Súhlas" nájdete v treťom kroku objedávky, kde sa zadávajú Dodacie údaje.

GDPR súhlas na stránke Dodacie údaje

Ak si neviete rady, samozrejme nás kontaktujte telefonicky na 800 100 629 a my s vami objednávku prejdeme.

Neprišlo mi žiadne potvrdenie objednávky+

Akonáhle to bude možné, tak nás kontaktujte. Situáciu s vami preveríme a vyriešime. Buď vám potvrdenie odošleme ručne, alebo s vami môžeme prejsť objednávku po telefóne znova.

Nedostal/a som žiadnu faktúru k objednávke.+

Ak ste v objednávke uviedol platný e-mail, je všetko v poriadku a faktúru nájdete v maile. Keď vašu e-mailovú adresu v objednávke nenájdeme, faktúra prikladáme priamo do balíčka k tovaru.

Ak sa niečo prihodilo a faktúru nemáte ani v maile, ani pri tovare, radi vám ju pošleme elektronicky. V tomto prípade nás kontaktujte.

Môžem stornovať svoju objednávku? +

Áno, samozrejme. Môžete buď elektronicky odstúpiť od zmluvy, alebo nám zavolať na 800 100 629 a my s vami po telefóne objednávku stornujeme.

Ako mám pridať tovar do košíka potom, čo som dostal potvrdenie o objednaní?+

Bohužiaľ nemožno po potvrdení objednávky už túto objednávku rozširovať. Sú v podstate dve možnosti. Ak trváte na to, že chcete mať iba jednu objednávku, je potreba prvú objednávku stornovať a vytvoriť novú rozšírenú o ďalšie produkty. Druhou možnosťou je vytvoriť druhú objednávku, na ktorej bude tovar, ktorý ešte potrebujete pridať.

Ak by ste si neveeli rady, kontaktujte nás, ochotne vám pomôžeme.

Ako dlho budem čakať na svoju objednávku ?+

Chápeme, že čakanie nie je nikdy príjemné. My vás nenecháme čakať dlho. Ak ste objednali tovar skladom, na svoju novú erotickú pomôcku sa môžete tešiť zvyčajne už do 48 hodín. Objednávky prijaté do 12 hodín, (do 12-stej hodiny) odovzdávame doprave ešte v ten istý deň.

Vyberte si svoju novú erotickú pomocku práve teraz!

Je nutné byť registrovaný, aby som mohol nakúpiť?+

Nie je to nutné. Nakúpiť môžete aj bez registrácie. Avšak bez registrácie sa pripravujete napríklad o históriu svojich objednávok, ...

Objednal som na Eros.sk, ale neprišli mi darčeky+

Pravdepodobne sa stala chyba na našej strane. Neváhajte nás kontaktovať. Ak to bude naša chyba, samozrejme ju napravíme.

Bezpečnosť a diskrétnosť

Aké osobné informácie budete mať o mne uložené?+

Iba tie najnutnejšie pre vybavenie objednávky. Teda mená a priezviská a buď telefón, alebo e-mail. Ak chcete zaslať e-mailom potvrdenie objednávky, faktúru a návod, bude lepšie, keď zadáte i vašu e-mailovú adresu. Ak budeme zasielať na výdajné miesto Zásielkovňa, nepotrebujeme ani vašu adresu bydliska. Vaše osobné údaje chráníme akooko v hlave. Viac na stránke o ochrane osobných údajov.

Je nákup diskrétny? Nespozná nikto, že sa jedná o erotický tovar?+

Áno. Diskrétnosť je pre nás tá najväčšia hodnota, ktorú vyznávame. Môžete byť bez obáv. Nikto na balíčku nespozná, odkiaľ bol odoslaný. Nájdete tam iba anonymného odosielateľa (Virtshop CZ s.r.o.). Sami sa môžete pozrieť, ako pre vás balíčky balíme, a ako balík naozaj vyzerá.

Zjistěte všechno důležité o diskrétnosti nákupu na Eros.sk.

Pozná niekto na mojom bankovom výpise, že som nakupoval erotické pomôcky ?+

Absolútne nie. Na výpise banky bude len napísané meno našej firmy ako predajca, teda Virtshop CZ s.r.o..

Produkty

Aký lubrikant mám používať?+

Pri každom produkte je buď priamo odporúčaný konkrétny lubrikant, alebo je v popise uvedené, aký typ lubrikantu možno s danou pomôckou používať. Ak si ani tak neviete rady, kontaktujte nás. Všeobecne platí, že erotické pomôcky vyrobené zo silikónu nesmú prísť do styku so silikónovým gélom. Možno ich používať len s gélom na vodnej báze, prípadne so špeciálnym lubrikantom značky BOOM.

Nedostal/a som návod k výrobku+

Ak ste vyplnil/a v objednávke e-mail, nájdete návod vo svojej e-mailovej schránke. Návod posielame spolu s faktúrou. Nenecháme vás však na holičkách. Radi vám so spustením a používaním poradíme aj telefonicky. Kontaktujte nás, rádi pomôžeme.

Môžem si u vás zakúpiť darčekový šek ?+

Iste. Myslíme aj na zákazníkov, ktorí nechcú riskovať, či sa trafia do vkusu obdarovaného a radšej kúpia darčekový poukaz. Prejdite si ponuku našich darčekových poukazov.

Na tejto stránke se dozviete, ako darčekový poukaz kúpiť.

Ako často mám čistiť svoju erotickú pomôcku ?+

Odporúčame vykonať vyčistenie erotickej pomôcky pred a po každom použití. Pre maximálnu hygienu umyte svoju novú hračku pred prvým použitím podobne, ako by ste si umyli ruky. Použiť môžete aj čistiaci a dezinfekčný prípravok, napr. obľúbený Just Glid2 2 v 1.

Čo je lepšie, silikónový lubrikant alebo lubrikant na vodnej báze?+

Pri výbere lubrikantu platí jedno pravidlo. Pomôcky vyrobené zo silikónu nesmú byť nikdy použité so silikónovým lubrikantom. Preto pre silikónové pomôcky používajte lubrikant na vodnej báze. Prejdite si ponuku lubrikačných gélov.

Z akých materiálov sú pomôcky vyrobené?+

Rôzne pomôcky sú vyrobené z rôznych materiálov. U nás na Eros.sk však máte istotu, že všetky materiály sú 100% zdravotne nezávadné.

Pri každom produkte nájdete informácie, z akého materiálu je vyrobený a tiež opis tohto materiálu. Ak by ste mali aj napriek tomu otázky k materiálu konkrétneho výrobku, bez obáv nás kontaktujte.

Moja nabíjacia pomôcka sa nenabíja. Čo sa deje?+

Skontrolujte, či je správne pripojená nabíjačka. Ak si nie ste istý, bez obáv nás kontaktujte.

Moja nová hračka nejde zapnúť. Čo mám robiť?+

Pokiaľ máte batériovú pomôcku skontrolujte, či sú batérie správne vložené, prípadne, ak môžete, skontrolujte stav batérií. Pokiaľ máte nabíjaciu hračku, nechajte ju nabiť na maximum a pred zapnutím ju odpojte od nabíjania. Ak by problémy pretrvávali aj naďalej, kontaktujte nás, ochotne vám poradíme.

Platba

Zadal som platbu kartou, ale tá neprešla. Čo mám robiť? +

Pripravte si, prosím, číslo objednávky. Urýchlite tým vybavenie svojej požiadavky. S dôverou sa na nás obráťte. Na telefónnom čísle 800 100 629 alebo na e-maile obchod@eros.sk sme pripravení vám pomôcť. Spoločne prídeme na to, čo sa stalo a dáme všetko do poriadku.

Neprišli mi údaje pre platbu bankovým prevodom. Ako mám zaplatiť objednávku ?+

Ak sa vám v e-mailoch nedarí nájsť podklady pre platbu, odporúčame nahliadnuť aj do zložky "SPAM" vo vašom e-mailovom programe, alebo webovom mailovom rozhraní.

Pokiaľ ani tam nenájdete e-mail od nás, bez váhania nás kontaktujte na 800 100 629, alebo prostredníctvom e-mailu obchod@eros.sk. Radi vám pomôžeme a údaje pre platbu nadiktujeme, alebo pošleme.

Ako môžem tovar zaplatiť?+

Je pre nás dôležité, aby ste sa cítili pri objednaní a to vrátane platenia komfortne. Preto sú na Eros.sk k dispozícii rôzne možnosti platieb. Všetko o nich sa dozviete na stránke venovanej spôsobom platby.

Môžem u vás platiť prostredníctvom PayPal?+

Platbu pomocou PayPal aktuálne neumožňujeme. Môžete však u nás zaplatiť inými online platobnými metódami - ako je platba kartou online, alebo okamžitý online bankový prevod či Twisto. Ako možno na Eros.sk zaplatiť, nájdete na stránke Platby.

Môžem u vás platiť kartou?+

Áno, na e-shope Eros.sk aj na našich predajniach môžete platiť kartou. Pri vyplňovaní údajov v košíku stačí v kroku Doprava a platba zvoliť možnosť platby kartou. Kompletný zoznam možností platieb nájdete na stránke Platby.

Pozrite sa, kde sa vyberá platba kartou:

Ukážka výberu latby kartou